Informasjon i forbindelse med Koronautbruddet

Her finner du vanlige spørsmål og svar, samt vår kontaktinformasjon

Vi ønsker å besvare dine spørsmål så godt vi kan. Finner du ikke svar på dine spørsmål her er du velkommen til å ta kontakt på telefon. Se kontaktinformasjon nederst.

  • Påvirkes mitt kundeforhold av situasjonen rundt koronaviruset?
    Foreløpig er det ingen grunn til at noe skulle bli annerledes. Vi er tilgjengelige innenfor normale åpningstider. Vi behandler søknader og svarer på henvendelser så raskt vi kan.
  • Kan jeg bruke kortet mitt som normalt?

    Våre betalingskort fungerer som normalt, og de fleste kan også benyttes til netthandel. Trenger du å gå i matbutikken e.l. minner vi om helsemyndighetenes råd om å holde avstand, samt god håndhygiene.

    Har du vært kunde i minst 6 måneder og foretatt minst 2 innbetalinger har mulighet for kontantoverføring til bankkonto når du trenger ekstra økonomisk fleksibilitet. Se mer informasjon

  • Kan jeg søke om kort?
    Ja, du kan søke om kort som normalt. Vi behandler søknaden din på samme måte som vanlig.
  • Jeg har betalingsforsikring. Hvordan fungerer den?

    Hvis du har tegnet betalingsforsikring for ditt kundeforhold hos oss kan du være dekket ved mer enn 30 dagers arbeidsledighet. Du kan med fordel vente til etter de 30 dagene med å registrere ditt forsikringskrav. 

    Mer informasjon

  • Hva gjør jeg hvis jeg får betalingsproblemer?

    Vi ønsker at du tar kontakt med oss så raskt som mulig hvis du får problemer med å betale en regning fra oss. På den måten kan vi sammen finne en løsning.

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med dere?

Hva leter du etter?