Endring avtalegiro

Endring på Shell MasterCard avtalegiro

Har du avtalegiro for ditt Shell MasterCard? Vi trekker nå som standard totalbeløpet som er utestående på din konto hver måned. Dette gjør vi for å følge ny lovgivning. Dersom det ikke er dekning for hele beløpet, eller dersom beløpet overstiger maksimumsbeløp du har satt for ditt avtaletrekk, vil betalingen bli stoppet. Du kan da betale inn manuelt ved hjelp av KID og kontonummer for å unngå purregebyr. KID og kontonummer er likt hver måned. Vi beklager eventuelle ulemper endringen måtte medføre.

Ønsker du å bli trukket minstebeløp i stedet for fullt beløp hver måned trenger vi at du gir oss beskjed om dette. Kontakt oss på telefon +47 66 85 86 50 mandag til fredag 09.00 - 18.00.

Se de ulike betalingsmetodene vi tilbyr for Shell MasterCard

Du har til en hver tid full oversikt over kontobevegelser og utestående beløp på Min Side. Logg inn med BankID eller BankID på mobil.

Er det noe rundt denne endringen du lurer på? Da er du velkommen til å kontakte oss, så hjelper vi deg.